Doe ik iets verkeerd of moet ik nog iets intikken, daar ik op een selectie klik en altijd dezelfde mededeling krijg; geen producten komen overeen met de selectie
Beste Eddy,U doet niets verkeerd, er wordt op dit moment even onderhoud aan de database uitgevoerd. Over een half uur zijn alle producten weer zichtbaar. Onze excuses voor het ongemak!Mvg Team Picanta.nl
Beste Brair,Er bevinden zich 3 winkels in Rotterdam. Onderaan de website ziet u de link "Winkels", en daarop vindt u de openingstijden van alle winkels, alsmede de adressen zodat u kunt zien welke dichtbij is.Het is vanaf volgende week mogelijk om direct in de winkels te bestellen op de webshop. U kunt het dan de volgende dag afhalen (of we kunnen ergens anders naartoe zenden).Mvg Picanta.nl
Als ik iets bestel en op een ophaalpunt ophaal, Krijg ik dan ook facturen of iets anders verstuurd naar mijn adres per post? Ik wil namelijk niets ontvangen via de post.
U krijgt geen facturen per post thuisgestuurd, u ontvangt in het geheel geen post of iets dat gerelateerd kan worden naar de webshop. Alles is volledig anoniem.
Dear Lily,Sorry that our information on the webshop is not in English. We get a lot of foreign customers in the shops, but online we sell mainly to Dutch and Belgium customers.Yes, we also deliver on Saterday and Sunday. If you order before Friday evening 23.00 it will arrive on Saterday. If you order on saterday before 17.00 it can be delivered on Sunday (make sure you choose "Zondagbezorging" during the checkout procedure).Kind regards, Team Picanta.nl