Klantenservice: vraag het hier aan een medewerker en u krijgt direct antwoord.
(Op werkdagen tussen 9.00 en 17.00)

Klik hier om zelf een bericht toe te voegen.
 5/5 (177)
Pagina: www.picanta.nl ➝ home
Catalin schreef...
Dear Sir, Mrs,

I have the confirmation for order SE6666841 number, but I forgot to complete email address and I have not received delivery zip code tracking. Will you send please.

As I mentioned in comments, I need to get the products at least tomorrow.

Thank you.
24 augustus 2015 14.53
Picanta.nl schreef...
Dear Catalin,

We just resend the shipping confirmation email to your updatet email address. This includes your tracking number from Postnl. You will receive your package tomorrow.

Kind regards,
Team Picanta.nl
24 augustus 2015 14.57
Jaimy schreef...
Goedenavond, wordt het pakket anoniem verzonden? Dus zonder afzender?

Groeten
15 augustus 2015 00.26
Picanta.nl schreef...
Beste Jaimy,

Dat klopt, het pakket wordt geheel anoniem verzonden, dus zonder verwijzing op het pakket naar de webshop. Ook staat er geen retouradres op het pakket, dit adres kunt u terugvinden op deze website.

Het is voor een onbekende onmogelijk om te achterhalen door wie het pakket verzonden is.

Met vriendelijke groet,
Team Picanta.nl
15 augustus 2015 09.01
Martijn schreef...
Als ik een bestelling doe, kan ik het dan ook laten bezorgen op een gewenst tijdstip? Overdag werk ik namelijk.

Alvast bedankt
3 augustus 2015 22.30
Picanta.nl schreef...
Beste Martijn,

Wij zijn op dit moment bezig om Postnl Afhaallocaties te implementeren, dit zal over ongeveer 1 á 2 dagen gereed zijn. Dan kunt u het laten bezorgen bij één van de 2400 afhaallocaties van Postnl, en zelf het tijdstip van afhalen bepalen.

Met vriendelijke groet,
Team Picanta.nl
4 augustus 2015 09.02
Picanta.nl schreef...
Beste Martijn,

Postnl Afhalen is geïmplementeerd. U kunt nu tijdens het afrekenen één van de 2400 afhaallocaties kiezen.

Met vriendelijke groet,
Team Picanta.nl
5 augustus 2015 13.05
Natasja schreef...
Hoe kan ik mijn pruduct retourneren
31 juli 2015 13.02
Picanta.nl schreef...
Beste Natasja,

U kunt het product retourneren naar ons distributiecentrum:
T.n.v. Dreamble
Kiotoweg 357
3047 BG Rotterdam
("Dreamble", zodat Postnl niet hoeft te weten waar u iets besteld heeft).

Zodra wij het pakket ontvangen zullen wij de bezorgkosten retourneren. Het kan maximaal 5 werkdagen duren voordat u het op uw rekening ontvangt.

Met vriendelijke groet,
Team Picanta.nl
31 juli 2015 13.16
Hertog schreef...
Geachte heer/ mevrouw,

Ik heb na 4 uur nog steeds geen bevestigingsmail mogen ontvangen. Is hier een duidelijke verklaring voor?

Met vriendelijke groet,

Hertog
6 juli 2015 10.07